Lorii băă ;x !

Lorii băă ;x !

joi, 28 aprilie 2011

Statusuri ;x

Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? Ai crezut ca stai o viata ? Dar n-a trecut un an. Ai pus prea mult suflet, Nu-ti face corectie ! N-ai gresit cu nimic, Deci ia-o ca pe o lectie !
Obisnuiam sa pierdem noaptea atunci cand ne intalneam,ne amuzam sa punem nume stelelor cand ne priveam.
Aveai o fire nebuna,asa ai fost mereu,nimeni nu te-a inteles cum o fac eu !
Dragoste cu sila nu se poate nu intelegi? .. Esti cu mine asa cum sunt sau pleci, Tu alegi !
Ai uitat..Hai sa vedem daca m`am schimbat, hai sa vedem cine pe cine a tradat.
Pun preţ pe ce contează.. am motive să zâmbesc.. Alerg..am vise..şi caut să mi le împlinesc.
Si va fii bine...Caci toata lumea stie cine e ea si o asteapta .. sa revina cum era odata !
În jocul ăsta nu îmi e frică...sunt amantă , iubită și amică poate lumea crede că sunt sora ta mai mică , fără să știe că eu pt tine sunt unică !
Ti-am spus de la inceput ca nu te voi ierta!Nu ai vrut sa intelegi...acum poti pleca!
Iar dac-ai să-ntrebi ce-a rămas la mine...În inimă am urme de tine!
Ai incredere in mine,ai incredere in noi…Si asa, peste toate vom trece amandoi!
Spuneai ca ai probleme si ca tre' sa te-nteleg ,te-am inteles, acum incerc din suflet sa te sterg !
Eh si ce? Mie bine asa.Decat cu tine,dute frate cu ea!
Ma f*t in destin! Si mai bag un pahar de vin!
nchide ochii,fii relaxata.Nu te grabii sa arunci tot ce iubeai odata!
E greu sa uiti un nume cand inca il mai rostesti! .


Pleaca! maine o sa`mi treaca. ca daca durerea a venit si nu mai pleaca lasa`ma sa mor de dor. Fericirea mea, la naiba! Pleaca!
Ma mint ca te simt, dar imi va trece!Orgoliul m'a facut sa devin atat de rece!
Stai ascuns in pumn iluzii s'au pierdut pe drum...Si din atatea vise nu'ti mai doresti nimic acum .
Au fost clipe si clipe..Ai uitat sau nu ... Eu te`am iubit,Tu ai gresit si m`ai tradat ... Vezi tu !
Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? Ai crezut ca stai o viata ? Dar n-a trecut un an. Ai pus prea mult suflet, Nu-ti face corectie ! N-ai gresit cu nimic, Deci ia-o ca pe o lectie !
Si uite asa a murit ceva din mine doar ca sa iti fie tie bine!
E obositor sa joc rolul de suspect.Primul efect:GELOZIA.Cum,cand,cu cine,iti cunosc coregrafia!
Dezamagire totala din partea ta.Orice ai face nu stiu daca te mai pot ierta.
Am invatat ca soarele poate sa renasca! Dati-mi un suflet si o sa-l invat sa ïubeasca!
Ascunde-ma de mine si da-mi tot ce-am fost .. Da-mi o alta viata,ridica-ma de jos!
Stii.. poate sunt eu nebuna .. dar ador modul in care ne conturam viitorul impreuna.
Si aud mereu vorbe care nu`mi dau pace.Ca lumea mananca rahat cand n.are ce face!
Tragedie,esti actor in propria drama,joci langa un tovaras si o panara*a!
E usor te-ascunzi decat sa zici totul`pe fata,e mai usor sa te minti decat sa faci ceva in viata !
Si poate candva poza mea ai cautat'o . Dar ai uitat ca din lipsa de spatiu candva ai aruncat'o.
Suntem sclavi pentru bani mancare si pi*de,ce auzi acum e rezonanta realitatii triste !
Tu esti cu ea acum si gandul asta ma omoara,ma simt blocata ca-n trafic bara la bara!
Am inspirat un fum ciudat , depresiile le-am aruncat..ma vad in ochii tai..ce p*la mea , sunt praf !
Daca am sa plec vreodata nu am sa mai vin,pentru mine ai fost tot , eu pentru tine prea putin!
Ne ascundem dupa defecte ca faptele sa para perfecte . Scopul : Sa nu parem ceea ce oglinda vrea sa ne reflecte !
Nu te stresa, ca nu ai pentru cine. Nu'l mai iubi. Nici el nu te iubeste pe tine.
Ganduri si roze, planuri si boxe, actuale si foste, ma vad alta azi prin prisma ta. M-am schimbat eu,sau esti tu altcineva?
E o traditie aici de cand noi suntem mici ,sa stam cu cheia de gat si sa dam party cand mama'i la servici .
Încerc să mă ţin tare.. Pentru că ştii, pietrele astea, frate, te trezesc la realitate .
Îmi usucă lacrimi pe faţă şi-ngheaţă retina,ura din ochii mei trişti, se-ncheagă în vase şi vise!
Dozeaza-ti esenta in cuvinte,cedeaza-ti orgoliul si nu-i purta trecutului doliu.
Coaie, mai ţii minte când visam şi desenam I LOVE YOU pe trotuar ?.
Ţigara se stinge, ceasul se culcă, trenul şuieră iritant.Veşnicie.Sunt un copil..mă zbat în sentimente de adolescent.
Rămân împăcată cu gândul că intr-o zi o să-ţi vină rândul.
Poze rupte peste tot. Amintirile iau foc.!
Tot ce o să-mi aducă aminte de tine, am să inchid şi am să ţin pentru mine .
Ce-am simtzit cu tine nu mai simtisem niciodata!Era un sentiment ciudat care-ncepea sa-mi placa!;-j


Desi de multe ori refuz sa cred ca iubesc...multe amintiri ce-atunci cand sunt trista ma fac sa zambesc
Cand tovarasii te parasesc nu privi in urma!Nu regreta ..nu dispera.. nu fii o oaie in plus in turma!
Nu sunt perfecta...stiu! am o gramada de defecte....da` n`am obligat pe nimeni sa ma accepte!
De multe ori te jigneam cand incercam sa te alint,dar incercam sa exprim doar ceea ce simt!
Voi fi mereu propriul meu lider, stapan pe propria-mi persoana.Nu voi da socoteala decat cu fata la icoana.
Raman singura, cu o amintire, o foaie si un stilou..caci in vitrina mea ai fost doar un simplu bibelou!
Acum ai la dispozitie bani, deci ai putere!Ai apreciere, pacat ca ii dai pe toti la audiere;-j!
Parca nu-mi vine sa cred, e un sentiment imens de ura, trait intens, ce ma face sa o iau usor, usor … pe contrasens!
Mi-e dor de vremurile pierdute in zare in care state-am in fata blocului fara nicio suparare!
Cu stupoare privesc in viitor da ce folos? Cand vrei sa mergi in sus,lumea te trage`n jos !
Intr`un mod brutal din vis revii la realitate..imaginatia merge departe dar e zero fara fapte !
Imi place viatza… da'o in papuci mei… traieste-o ca inapoi n'ai de unde sa o mai iei!


                                   


                                                                                 Voi mai adauga >;d< !

Un comentariu:

  1. Sunt Catherine din Marea Britanie .. Am aflat că soțul meu mă înșela cu un coleg! Suntem căsătoriți de 4 ani acum cu 2 copii cu o mulțime de momente uimitoare împreună, am vrut să plecăm, dar o iubim atât de mult. suntem amândoi încă tineri și foarte atrăgători. dar vreau soțul meu, prietenul meu și tatăl copiilor mei frumoși. cum pot depăși ideea că o altă femeie îl are pe soțul meu? Încă îl iubesc, chiar dacă el crede că vreau să merg, chiar vreau să se descurce mai bine și să mă oprească înainte să plec! soțul meu mi-a spus că nu se mai simte iubit, doar din cauza acestui coleg cu care mă înșela, că vrea divorț, am fost devastat, cu inima frântă, l-am rugat să mă asculte că putem lucra așa cum facem mereu , dar nu a ascultat, mi-a spus că a întâlnit pe cineva care îl iubește și îl înțelege, l-am rugat să ia în considerare copiii noștri, dar el nu a ascultat. Am început să caut ajutor și răspunsuri și apoi am auzit despre un bărbat care poate arunca o vrajă pentru a-i reaminti toate lucrurile prin care am trecut împreună și pentru a-l aduce înapoi la mine, la început, m-am speriat, apoi am decis să dau este o încercare și, ca prin magie, soțul meu s-a întors, scuzându-se și implorând iertare, datorită lui Priestbacasim, postez acest lucru pentru a ajuta oamenii cu probleme similare. Îl puteți contacta prin e-mailul său drogalad02@gmail.com sau Whatsapp +2347049668119 și pentru ajutor.

    RăspundețiȘtergere